twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Koleksi Gambar-Gambar Pelik..

Labels:
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai, dah lame aku tak mengupdate blog. Biaselah, budak asrama kan.
Semenjak 2 menjak ni aku makin sibuk lak. Minggu lepas, aku dilantik
sebagai pengawas kokurikulum lak. Aishh, dah jadi pengawas PSS,
jadi pengawas kokurikulum lak. Makin banyak lak keje aku. Setiap
petang lak, ada latihan kawad kaki PBSM lak. Aishh, sangat penat.
Balik rumah je, berehat sepuas-puasnye. Oleh kerana aku tak ada idea 
nak update pasal ape, aku pon masukkan jela gambar-gambar pelik yang
aku jumpa kat Google Image ni. Layan jela..


Lagi gambar, klik read more






Ade berani buat?


Macam-macam


Aish..


Cian atok KFC


Ular berkepala lima


Aik, camne ni?


Ni lagi tak bole blah.

Sekian saja post kali ini, assalamualaikum.