twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Apa Kata Mereka Tentang Video Gambit

Labels:
Assalamualaikum 
hai..sekarang ni dah kecoh pasal video klip yang dibuat oleh Gambit. 
Video klip yang dilakonkan oleh Prema Yin dan Shah Jazle ini dikatakan 
begitu mengghairahkan(memang la). "Saya tidak rasa video klip yang saya 
hasilkan itu itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium..malah 
video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran 
tempatan", itulah ulasan daripada pengarah video tersebut, Gambit. 
Klik la read more untuk selanjutnya. 






Oleh kerana video ini untuk pasaran Amerika, beberapa selebriti dunia 
telah memberi komen berkaitan video klip ini. Layan jela

Johnny Depp
"Bila saya tengok video ni, saya rasa seperti mahu menumbuk 
lappy saya dan membakarnya. Arghh!!"


Leornado Dicaprio
"Video ini untuk pasaran Amerika? Hahaha, semua ini merepek,
Bagi saya video maharaja lawak lagi layak masuk ke pasaran 
Amerika, undilah Sepah.,yeah!!"


Justin Bieber
"Video ini menghairahkan, teruk!! Seumur hidup saya, saya tak 
pernah tengok video yang menghairahkan. Saya dan rakan2 saya 
sekarang semua layan video maharaja lawak je sebab saya minat Jozan"

 Maher Zain
"Bila saye tengok video ni, saya berasa terkejut kerana video 
ini datangnya dari negara Malaysia. Saya tak kisah kalau Gambit 
nak buat video buatlah, tetapi ia menghairahkan Masya Allah...
Buat penat je saya nyanyi lagu Insya Allah kat Malaysia siap buat 
versi melayu lagi tetapi ini hasilnya. Lepas ni saya nak buat 
lagu Masya Allah pulak n nak tengok hasilnya."

 Usop Wilcha
"Nama teman Usop,iaitu bekas penari kebudayaan tak de komen 
kat video ni. Tapi satu je teman nak cakap, kite bakor je video ni!! 
Siapa setuju sila angkat tangan macam saya."

Nampaknya kebanyakkan artis luar negara (usop??) memberi reaksi 
negatif terhadap video ni. Oleh kerana banyak blogger membuat liputan 
mengenai video ini, ini lah reaksi Gambit

  
Wauu..middle finger lagi die bagi. Okay lah, setakat ini sajalah post kali ini.

p/s: Sume dialog di atas adalah gurauan semata2.

credit: aku stress giler