twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Ramadan Kembali

Labels:
Assalamualaikum 
"Ya Allah, ramadan dah kembali", itulah ayat pertama yang keluar dari 
mulut sehari sebelum puasa. Haa, mestilah tak sabar puasa, betul tak?
Ye la, time ni la nak buat ibadah sepuas-puasnya. Haa, nak story lebih 
sikit, klik kat read more




Haa, kalau korang ni memang ikuti blog sejak tahun lepas (bajet hot je) 
aku ada buat post pasal kelebihan bulan ramadan. So,tahun ni aku 
cume nak ucap jela smlamat menyambut bulan ramadan al mubarak. 
Dalam bulan yang mulia ini juga la berlangsungnya peperiksaan 
percubaan PMR. Semoga berjaya kepada semua calon termasuk aku. 
Di bawah ini aku senaraikan markah-markah target untuk exam 
kali ini. 

BM-75
BI-70
BA-80
 SEJ-75
GEO-80
PI-80
MATH-65
SC-65
KH-70

Gunakan kesempatan di bulan Ramadan ini untuk berdoa kepada Allah 
semoga markah target ini tercapai, amiiinnn.
Sebelum kita berpisah, aku nak kongsikan satu ayat mengenai puasa 
yang aku jumpa kat facebook. 


Sekian saja post kali ini, Assalamualaikum.