twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Palestin sebelum dijajah Israel

Labels: ,
Assalamualaikum wbt, 
First sekali aku ingin menyatakan rasa gembira aku kerana dapat 
juga mengemas kini blog aku yang sudah lama terbiar ini. Okay, 
aku tak nak taip panjang-panjang, aku ingin pergi ke topik asal 
iaitu isu semasa sekarang ini yang melanda Palestin. Seperti mana 
yang kita tahu di kaca televisyen sering memaparkan berita-berita 
kekejaman Israel terhadap saudara kita di Palestin. Isu kali ini ialah 
memaparkan gambar-gambar suasana negara Palestin sebelum 
dijajah oleh Yahudi laknatullah.



















Berikut adalah gambar peta Palestin sebelum dan selepas 
dijajah oleh Yahudi Laknatullah.


Marilah kita berdoa beramai-ramai agar Palestin mendapat 
kebebasan dan keamanan. Semoga Allah menurunkan 
balasan yang amat pedih kepada rejim Zionis dan orang 
Israel di atas kekejaman mereka terhadap saudara kita di 
Palestin, AMINN. Setakat ini saja post kali ini. Terima kasih 
kerana meluangkan masa untuk membaca blog ini.
Wassalamualaikum, peace no war.

credit to: Aku Stress Giler