twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri

Labels:

Assalamualaikum, Semalam aku tengok tv, tengok berita jap,
tetibe ade lak bende menyibuk, aku bengang jer. Owh, rupe-rupenye
pengumuman raya. Aku pon usha jela pengumuman raya yang
dismpaikan oleh pemegang mohor terbesar. "Kini diisytiharkan,
bahawa tarikh Hari Raya Aidilfitri jatuh pada 10 September 2010,
bersamaan hari Jumaat". Perghh...memang aku gembire tahap
gaban la. Aku ngan family aku dah siap kemas rumah la. Tahun ni
baju melayu aku warna biru muda, haha. Tahun xtau lg la
balik kampung ke tak, tapi, rase nye balik kot, sebab nak
ziarah kubur nenek n atok aku. Ok la, sampai di sini saje la.
Aku mengambil kesempatan ingin mengucapkan SELAMAT
HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.