twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Suatu Hari di Hari Raya

Labels:
MY FAMILY

Assalamualaikum, hari ni dah hari keempat kite beraye. Hari ni aku
nak cite ckit pasal pengalaman aku beraye tahun ni. Pada 1 Syawal,
pukul 6 setengah lg aku dh bangun da. Pegi mandi n bersiap2 pakai
 baju raye (tgk pic di atas, kacak x ??). Nak tau cite lagi?? Klik kat

READ MORE



Lepas tu pegi makan jap sebelum
berangkat ke masjid utk menunaikan solat sunat aidilfitri. Lepas
solat di masjid, aku terus balek umah, x pegi mane2. Sampai je kat
umah, aku makan lg, hehe,mkn je keje aku. Pastu diadakan pulak
sesi bersalaman dgn umi tersayang. Pastu diadakan sesi fotografi
bersame keluarga. Pastu kitorang bersiap2 utk balik ke kampung.
Sebelum balik ke kampung, kitorang pegi beraye jap. Pastu kitorang
pon balek kampung. Tyme tu x pegi solat jumaat, musafir la katekan.
Mase kat kampung, umah pak usu umah pertamma dikunjungi
oleh kitorang. Pastu pegi ziarah kubur nenek n atok aku. Pastu
kitorang pon pegila beraye smpai malam. Malam tu jugak kitorang
balek KL sebab watpe nk duduk kampung lame2, nenek n atok
pon dah xde. Ok la, sampai di sini saje la ceriata aku.
Wassalamualaikum. Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin


abang2 aku yang kacak

anak buah aku yang comel

Mak aku yang penyayang

kakak2 aku yang HOT
aku yang agak bergaya brsame anak buah yg comel
kakak aku bersama suaminya
my family..tahun ini xde tema seperti tahun2 sebelumnya.
Sukati diorang la nak pkai baju warna ape..watpe
nk ikot tema.


Acara bersalaman dan memohon maaf.