twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

Kenapa Korang Minat Justin Bieber?

Labels:
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....
Hai..da lme x update blog (cheh! baru 2 hari). Bukannye ape, tapi sibuk mencari
idea ape nak diceritekan kat blog ni. Akhirnya, aku telah menemui ilham.
Pada post kali ni, aku lebih berminat utk menceritakan pendapat aku
tentang seorang artis barat yang muda lagi berbakat lagi kacak? Yang diberi
name Justin Bieber. Kalo korang ckp korang x knal, nmpk sgt korang ni
nk kencing aku. Sape x knal Justin Bieber yang menjadi kegilaan rmai
anak dara di luar sane tu.


Nampak gmbar di atas? Ape tunjuk2? Pkir kaw hensem sangat?
Haha..balik ke topik asal, nape korang minat Justin Bieber?
Mungkin sebab die kacak, berbakat, suare die sedap, mcm2 lar.
Kalo die x camtu, nape die menjadi kegilaan anak dara di luar sane btol x?
Tak ketinggalan anak teruna pon minat gak kat mamat ni sbb bakatnya.


korang akan lihat lagu Baby yang dinyanyikan oleh Justin Bieber, 
menduduki tmpat pertame. Video clip lagu Baby telah ditonton sebanyak 
hampir 420 juta kali di laman web perkongsian video tersebut.
Ia menandakan bahawa rmai org minat lagu JB ni. Oleh kerana die smakin
popular (mmg da popular pon), rmai lak nak menjatuhkan name
dan reputasi die ni. Antara kontroversi JB ni ialah


Ni la die, ngeri x tgk gmbar ni? Khabar angin mengatakan
Justin Bieber ni sebenarnya orang tue yang menghidap penyakit
'pedophile' yang berumur 51 tahun. Yeke? Tgkla gmbar ni, seolah2
Justin Bieber sedang memakai topeng di sebuah konsert. Tapi pada zaman
sekarang yg serba maju n canggih ni mcm2 bole wat. Dgn kehadirannya
Adobe Photoshop, mcm2 kite bole edit, btol x?


Haa...ni la org tue keparat yang membikin kontroversi yg mengatakan
beliau la jelmaan Justin Bieber. Pastu nak bajet nyanyi lagu Justin Bieber
kononnya suare die serupe dgn Justin Bieber, padahal die gerak mulut je.


Nampak gmbar di atas? Yeah, Justin Bieber membuat tanda Rock.
Tapi korang tau x bahawa tanda yg JB buat tu salah satu simbol kepada
illuminati. Ini salah satu kontroversi JB, khabar angin mengatakan
bahawa Justin Bieber merupakan pemimpin muda illuminati? Btol ke?
Ade yg mengatakan bahawa ade maksud trsirat yg mengagung2kan setan
di dlm lagu Baby hasil nyanyiannya. Mai lyan jap video kat bwh ni.





Adekah ia btol atau edit semate2? Hanya Allah saje yg tau.
Kepada Justin Bieber, kalo ko bace blog ni,aku nak bg nasihat ckit kat ko.
Aku harap ko bersabar jela ngan segale fitnah n mcm2 la yg trjadi kat ko.
Sume ni berlaku atas kehendak ALLAH. Aku harap lpas nie ko masuk la
Islam, bole la gak aku ajar ko mengaji....kuakua.

K la, smpai di sini sjela post kali ni. Aku harap korang terhibur lah.
Kpd kipas susah mati JB, aku mntak maap la kalo aku kutuk2 JB dlm
post ni, haha, sume tu gurauan semata2. Kalo x puas aty gak, 
tggalkanlah komen korang tu. K la...
Assalamualaikum...



  1. mmg tak tau knape suka sgt lagu dia..but since dgr dia ada kaitan dgn freemason terusss buang laa..hmmM~

  1. alhamdulillah la kalo si JB ni masuk islam.bole cik shabah mengayat dia,ensem wooo budak ni.huha! ;p

  1. oi acap afiq. die bleh paham ker bahasa malaysia.

  1. zulfahmi: xde lar....tapi aku tgk ade satu video...die kate simbol tu org2 illuminati wat tyme diorang nak wat upacara ape ntah..

    Hafiz: haha...hrap2 die faham...