twitter rss

Eh? Reti Bukak Kenalah Reti Follow :)

2010 Makin ke Penghujung: Apa Azam Tahun Baru Anda?

Labels:
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pelawat blog ini.
Pertame skali aku ingin mengucap terime kasih sebab melawat
blog yang x seberape lawa ni. Tanpa kita sedari, kita semakin
hampir untuk memasuki tahun 2011. Kalau cerite pasal tahun baru,
mesti korang akan memikir ape azam baru korang. Aku dah
fikir azam aku. Klik read more untuk selanjutnya.




Haa...tanpa membuang mase lagi, berikut adalah azam tahun baru
aku. Berbanding tahun2 sebelum ini, aku malas nak fikir pasal
azam2 ni. Disebabkan tahun depan aku menjadi mangsa PMR,
maka wujudlah azam2 dibawah ni. Baca n enjoy.

1)Melakukan segala perintah ALLAH S.W.T iaitu dengan menunaikan
 solat fardu lima waktu sehari semalam.

2)Disebabkan tahun depan PMR, maka aku perlu belajar bersungguh
-sungguh untuk mendapat 9A dlm PMR (sekurang2 nye 7A)
sebab aku kalo bole nak masuk skolah teknik. Xnak duduk 
Segambut lame2. X best, hehe. 

3)Oleh kerana aku menjadi pengawas PSS dan Ketua Dorm, aku
mestilah melaksanakan tanggungjawab dengan adil.

4)Time Prep, aku kene wat homework dan revision. Tiada lagi tido
time prep, kecuali ngantok sangat.

5) Aku mesti berjimat, belanja RM20 untuk 2 minggu, topup sebulan
sekali sebab aku x msg ngan sape2 pon.

6) Last skali n penting skali, dalam mase setahun iaitu pada tahun 
2011, aku sarankan kat diri aku iaitu JANGAN BERKAPEL!!!!

P/S:
Ok, itu jela azam tahun 2011 aku, korang, bile lagi?